REGULAMENT



1. Regulament de organizare si desfasurare a evenimentului

1.1 Acest regulament se aplică în cadrul competiției Halloween City Race, care face parte dintr-o serie de evenimente sportive de alergare, destinat amatorilor si tuturor iubitorilor de sport in aer liber, organizat de catre ACS Speed Runners Bihor, fiind un concept nou, concursul este la prima editie si este o premiera in Romania, organizat in Jud.Bihor, Mun,Oradea pe data de
29 Octombrie 2022, startul / sosirea va avea loc din Piata Ferdinand de langa Teatrul Regina Maria.

1.2 Obiectivele principale ale competitiei este promovarea si dezvoltarea turismului sportiv, prezentarea orasului si patrimoniile acestora printr-un circuit in alergare, organizarea evenimentelor sportive de masa, care aduc importante beneficii economice, si ajuta la cresterea popularitatii oraselor in intreaga lume.

1.3 Sustinerea sportivilor amatori cat si a celor care doresc sa faca performanta, sprijinirea copiilor si tinerilor sa se dezvolte intelectual, emotional si fizic. Creşterea educaţiei si constientizarea beneficiilor asupra organismului uman printr-un stil de viata sanatos. Socializarea în cadrul comunităţii de alergători care vor să se implice într-o mișcare ce-i adună pe cei ce
împărtășesc aceleași valori.


2. Conditii de participare

2.1 Conditiile de participare in cadrul concursului Halloween City Race pe urmatoarele probe sunt: pe Traseul Semimaraton 21km pot participa persoane care au implinit 16ani.

2.2 Conditii de participare pentru Cursa Copiilor, care se va desfasura pe categorii de varsta, pot participa doar copiii cu varsta cuprinsa intre (4-12 ani).

2.3 Minorii (13-18 ani) pot participa la cursele ( Cursa Populara, Cursa pe Echipe, Cross si Semimaraton ) numai prin prezența al unuia dintre părinți sau al ocrotitorului legal si cu acordul scris al acestora, precizând într-o declarație că a luat la cunoştinţă regulamentul, cunoaşte şi îşi asumă riscurile şi implicaţiile participării minorului.

2.4 Concurentii pot participa la una dintre cursele individuale sau pot forma o echipa din minim 3 persoane / maxim 3 persoane, care poate fi: ( feminin, masculin sau mixt ). Echipa va porni impreuna de la linia de start si va trebui sa termine impreuna cursa in acelasi timp, in cazul in care s-au clasat sa fie validat.

2.5 Completarea formularului de inscriere si prin semnarea declaratiei pe proprie raspundere, fiecare participant confirmă că a citit regulamentul concursului a înțeles și accepta condițiile de participare și aceste reguli, își asumă riscurile participării la Halloween City Race și sunt responsabili pentru propriile acțiuni. În momentul înregistrării la concurs participanții își dau acordul la prelucrarea imaginii foto si video folosite în materialele de promovare ale evenimentului de catre ACS Speed Runners.

2.6 Toți participanții vor semna o declarație pe propria răspundere, în care acestia declară că au fost informați despre regulamentul concursului, înțeleg si acceptă riscurile medicale, legale sau de orice alt fel care pot apărea cu ocazia participarii inainte in timpul concursului si dupa , sunt responsabil pentru propriile actiuni care ar trebuie sa tina cont de circumstantele: conditiile meteo si zona in care se defasoara concursul.

2.7 Neprezentarea unui act de identitate al participantului la validarea înscrierii la faţa locului nu va permite participarea la concurs.

2.8 Conform regulamentului ridicarea kiturilor de participare se poate face pe baza actului de identitate (carte de identitate). În cazul neprezentarii a actului de identitate acordă organizatorului dreptul de a nu elibera kitul de participare și pot decide retragerea concurentului de la start.

2.9 Organizatorii își rezervă dreptul de a retrage sau interzice participantilor care nu sunt apţi din punct de vedere medical să susţină acest tip de efort sau stare de sănătate alterată vizibil și semnificativ, epuizare fizică sau psihică, interzice participarea celor : in stare de ebrietate sau sub influenta substanțelor stupefiante, droguri si in caz de echipament necorespunzător! (echipament de alergare).

ATENTIE ! Necitirea cu atenție a regulamentului și a tuturor secțiunilor de pe pagina competitiei Halloween City Race nu poate fi interpretată ca fiind lipsă de informație din partea Organizatorilor


3. Caracteristicile competiției

3.1 Este o competiţie de alergare pe șosea, traseele folosesc drumuri publice, parcuri iar o parte din traseu se va alerga pe cursul raului Crisului Repede. toate traseele vor fi marcate si semnalizate corespunzator de catre organizatori.
Toate acestea necesită:

• Ca participant să aibă un bun simţ in orientare, aceasta înseamnănd să fie capabil să folosească o hartă şi informaţiile despre trasee pentru a ajunge în siguranţă la linia de finish.
• Ca participant ar trebui să dea dovadă de fair play şi prietenie şi să acţioneze în consecinţă atunci când situaţia o cere.
• Ca participant ar trebui să ştie si să ţină cont de faptul că oricite măsuri de siguranţă ar lua organizatorii, nu vor putea fi acoperite toate riscurile rezultate din natura competiţiilor, mediul şi condiţiile în care se desfăşoară acestea.
• Ca participanti trebuie sa tina cont că nici un premiu nu este mai presus de sănătatea şi viaţa lui şi/sau a altor participanţi şi să acţioneze în consecinţă atunci când simte sau obsearvă un pericol.


4. Descrierea Traseelor

4.1 Competiția se va desfasura pe cel mai spectaculos circuit din Oradea, astfel alergatorii vor avea posibilitatea sa descopere orasul in alergare, traseul este conceput sa cuprinda cateva din obiectivele istorice si turistice. Traseul este format din;

Traseul Cursa Populara de 5km este format din 1 bucla
Traseul Cursa pe Echipe de 7km este format din 2 bucla
Traseul Cross de 10.5km este format din 2 bucla
Traseul Semimaraton de 21km este format din 4 bucle

4.2 Delimitarea traseului pentru asigurarea siguranței participanților se va realiza cu garduri, bandă, săgeți de directionare și conuri de semnalizare, asigurate de către organizator. circulația autovehiculelor pe traseu va fi total sau parțial restricționată si vor fi supravegheate de voluntari, comisari (arbitri) de cursa, politisti si jandarmi amplasati in diferite puncte ale traseelor.

4.3 Cazul in care circulatia rutiera pe drumurile publice nu va fi restrictionata doar partial, de aceea pe o scurta portiune de traseu se pot intalni autovehicule. Acest fapt atrage asupra participantilor obligatia de a respecta regulile de conduita in trafic impuse de lege.

4.4 Fiecare competitor are obligaţia să urmeze traseul oficial, să respecte indicaţiile arbitrilor, să nu folosească scurtături sau alte avantaje similare.

4.5 Traseele publicate pot suferi modificări din diferite motive ( condiţii meteo extreme etc. ) pentru siguranta participantilor. Eventualele modificări vor fi anunţate de organizatori la şedinţa technică dinaintea concursului.

4.6 Harta traseelor vor fi publicate pe https://halloweencityrace.ro si pe pagina oficiala de facebook Halloween City Race de catre organizatori evenimentului.

4.7 Organizatorii pun la dispozitia participantilor fisierele traseelor de alergare in format GPX, pana in data de 23 Octombrie 2022. sau în loc de hartă se poate folosi aplicația Avenzamaps, cu harta competiției descărcată pe telefonul concurentului.


5. Puncte de control / Hidratare

5.1 Pe trasee sunt amplasate puncte de control obligatorii. Participanţii care nu trec printr-un punct de control în ordinea lor firească (indiferent de motiv) vor fi descalificaţi. Numarul de concurs al concurenţilor poate fi notat sau înregistrat în ordinea sosirii la fiecare punct de control.

5.2 Conform regulamentelor vor fi amplasate puncte de hidratare cu (apa plata, bautura izotonica, fructe , punctele de hidratare vor fi asezate pe traseu in ordine crescatoare si vor fi marcate pe harta competitiei pana pe data de 23 Octombrie 2022. In zona de Start/ Finish toti participantii vor primi apa plata, bautura izotonica, mere, banane, portocale, glucoza. Participantii sunt rugati sa arunce sticlele si paharele de plastic in zonele apropiate punctelor de hidratare pentru a usura procesul de curatenie.


6. Echipamentul obligatoriu

Următorul echipament este obligatoriu pentru fiecare participant care va fi prezent la linia de start:

Incălţăminte sport
Număr de concurs (primit în pachetul de start)
Tinută sportivă (pantaloni /fustă/colanți, tricou/maieu de alergare)

6.1 Recomandam

Ţineti cont că este o cursă ce se desfăsoară în perioada sezonului de toamna.

Buff
Tricou cu maneca lunga si pantaloni lungi
Hanorac de ploaie/ vint ( foiță)
Costum Halloween


ATENTIE ! Echipamentul obligatoriu poate fi modificat (înainte de începerea cursei in funcţie de condiţiile meteo. prin renunțare sau adăugare)
iar acest lucru va fi anunțat la ședința tehnică.




7. Clasamente/Categorii/Premii

7.1 Clasamente: conditiile impuse de organizator, concurentii care s-au clasat pe primele trei locuri la una din curse la OPEN nu vor fi premiati si pe categorie de varsta, cum ar fi: Cursa Populara/Cross si Semimaraton.

7.2 PREMII OPEN – Halloween City Race 2022

Cursa Copiilor
200m 500m 800m
Cursa Populara
5.5Km
Cursa pe Echipe
7Km
Cross
10Km
Semimaraton
21Km
Locul I Locul I Locul I Locul I Locul I
Locul II Locul II Locul II Locul II Locul II
Locul III Locul III Locul III Locul III Locul III

7.3 ( Premiile nu sunt in bani ) vom premia alergătorii clasați pe primele trei locuri la categoria OPEN si primele trei locuri la categoria de varsta, masculin / feminin pe traseele Cursa Populara / Cross si Semimaraton, participantii vor fi premiati cu trofee si in functie de sponsorizarile optinute pentru competitie.

7.4 CATEGORIA DE VARSTA

7.5 Cursa copiilor nu este o cursa competitivă si nu va fi cronometrata, nu se va face premiere la primi/primele sosiți! Premierea se va face pe categoriile de vârsta. Clasamente pentru Cursa Copiilor: 4 - 6 / 7 - 9 / 10 - 12 ani, se premiază primii 3 câștigători la categoria de varsta masculin și feminin, toți copiii care au trecut linia de finish, vor primi medalie personalizata.

CATEGORIE DISTANTA
4 - 6 ani (fete si baieti) 200m
7 - 9 ani (fete si baieti) 500m
10 - 12 ani (fete si baieti) 800m


7.6 Vor fi întocmite clasamente: 13-17 / 18-29 / 30 -39/ 40-49 / 50-59 / 60 + doar pentru participantii de la Cursa Populara, Cross si Semimaraton ( Premiile nu sunt in bani ), se vor acorda premii primilor trei clasați la fiecare categorie de varsta masculin și feminin.Toți concurenții care au trecut linia de sosire, vor primi medalia de finisher.

7.8 Categoriile unde vor fi mai puţin de 3 participanţi in cazul acesta va fi comasată cu categoria anterioară de vârstă de catre organizatori.

7.9 Se premiaza primele 3 echipe castigatoare la proba Cursa pe Echipe 7km (feminin, masculin si mixt)


8. Inscriere

8.1 Posibilitate de inscriere individual sau pe Echipe

8,2 Fiecare concurent care face parte dintr-o echipa de 3 persoane va trebui sa completeze formularul de inscriere si sa treaca denumirea echipei din care face parte si o reprezinta.

8.3 Taxa de înscriere la ( Cursa pe Echipe 7km ) este per participant.

8.4 Înscrierea se face online prin completarea formularului pe pagina oficială a concursului https://www.halloweencityrace.ro până pe data de 23 Octombrie 2022.

8.5 După completarea formularului, persoana înscrisă va primi un email de confirmare a înscrierii. Atenţie: înscrierea devine validă după confirmarea efectuării plăţii taxei de înscriere! Dupa plata efectuată cu succes veți primi un email de confirmarea platii de la EuPlătesc și de la Halloween City Race. Totii participanti inscrisi v-a trebui să achite o taxă de participare în funcție de perioada în care se înscrie și data la care va face plata.

8.6 Participantii isi pot verifica online statusul inregistrarii pe lista de inregistrari din siteul evenimentului (https://www.halloweencityrace.ro) daca datele sunt corecte ( nume/prenume.traseul ) In caz de greseli aparute ln lista de inregistrare vă rugăm să ne contactați prin mail la adresa: contact@halloweencityrace.ro până in data de, 23.10.2022.


9. Taxa de Participare

9.1 Cursaele pentru copii sunt gratuite.

9.2 Taxa de participare se plăteşte online sau prin transfer bancar.

9.3 Înregistrările online se deschid la data şi ora prevăzută de organizator pe site-ul evenimentului https://www.halloweencityrace.ro/.

9.4 Taxa de Participare:

Perioada de Inscriere Cursa Copiilor - 200m/500m/800m 5.5KM 7KM 10KM 21KM
1 Iulie 25 2022 – 25 Sep. 2022 GRATUIT 70 Lei 90 Lei 100 Lei 120 Lei
1 Sep 26.2022 – 23.Oct 2022 GRATUIT 100 Lei 120 Lei 130 Lei 150 Lei

9.5 Modalitate de plata

Beneficiar: Asociatia Club Sportiv Speed Runners
CIF: 38523333
Adresa: Str.Cercului , nr.25 jud.Bihor , Mun.Oradea
Cont RON: RO75RNCB0825157423050001
Deschis la BCR
Detalii plată: Nume, Prenume, participant /
Mentionati :Taxă de înregistrare / Halloween City Race /Cursa

9.6 Taxa de participare trebuie achitată în maxim 3 zile lucrătoare de la data înscrierii online! Neplata taxei de inscriere duce automat la anularea înregistrării, cu posibilitatea unei înscrieri ulterioare, dar nu mai tarziu de data limita 23 Octombrie 2022.

9.7 Validarea plăților prin transfer bancar se va face în 48 de ore de la efectuarea plății. Dovada achitării taxei ( OP scanat sau fotografiat ) trebuie trimis la adresa de e-mail contact@halloweencityrace.ro pentru confirmarea de plata.

9.8 . În caz de neprezentare la start, abandon sau retragere din orice motiv, taxa de participare nu se returnează.

9.9 În cazul anulării competiţiei în situație de forţă majoră sau din motive care nu depind de organizator, taxa de înscriere nu se returnează. Organizatorul nu va suporta în nici un fel costurile adiacente (transport, cazare, masă, etc.) ale participanţilor.

9.10 Conform regulamentului actual, Halloween City Race 2022, mentionam ca: Având in vedere situația actuala a pandemiei de SARS-COV 2, cazul in care competiția va fi anulata, taxa de participare ( Se returneaza participantilor sau se reporteaza pentru editia din 2023), in functie de ce vor alege, se va confirma catre organizatori prin email la adresa contact@halloweencityrace.ro.

9.11. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra informaţiilor afişate pe site, a regulamentului sau a programului, a măsurilor de sănătate și siguranță în contextul pandemiei de COVID-19 în conformitate ce cerințele legale în vigoare la data desfășurării evenimentului, etc.

9.12 Orice decizie va fi luată de comitetul de concurs sau de directorul de concurs.

9.13 Dupa inchiderea inscrierilor Online cei care doresc să se înscrie o pot face la fața locului in limita locurilor disponibile ramase conform regulamentului cu mentiunea ca vor primi doar kitul standard este fara tricou ( kitul este format din numar de participare si medalie de finisher ) care il va primii participantul daca termina cursa.

9.14 Limita de Inscriere: Numarul locurilor sunt limitate pentru Cursa Copiilor 200 / pentru Cursa Populara 100 / pentru Cursa pe Echipe 30 / pentru Cursa Cross 100 / pentru Cursa Semimaraton 100, in momentul în care această limită este atinsă înscrierile vor fi închise. Dacă această limită va fi atinsă înainte de 23 Octombrie 2022, înscrierile online vor fi închise și nu va mai fi posibilă achitarea taxei de înscriere in ziua Evenimentului.

9.15 Kitul de participare concurs cuprinde: tricoul oficial, numărul concurs, cipul de cronometrare. Kitul Include (Tricou numai pentru cei care s-au înscris și sunt confirmați până la data de 23. 10.2022).

9.16 Anularea Participarii / Transfer Inscrieri / Schimbarea Cursei. Dacă dintr-un motiv întemeiat doriți să anulați participarea la cursă, vă rugăm să anunțați acest lucru printr-un email trimis la adresa contact@halloweencityrace.ro. În cazul retragerii înscrierii din cursa , taxa de participare NU POATE FI RETURNATĂ însă locul poate fi cedat unui alt concurent.Aveti posibilitatea de a transfera taxa altei persoane dar să anunţe organizatorul printr-un email trimis la adresa de mai sus. ATENTIE! Modificarile se pot face doar pana pe data de 23 Octombrie 2022 dupa aceasta data nici o modificare nu mai este posibil.

9.17 Înscrierea poate fi transferată altei persoane trimițând un e-mail, de solicitare la contact@halloweencityrace.ro până la data de 23 Octombrie 2022 ca urmare organizatorul va confirma prin e-mail noua validare. Modificarile se va face manual de catre un operator si se percepe o taxa de 25ron.

9.18 Transferarea de la o cursă la alta este posibilă fie Cursa Populara / Cross sau Semimaraton, modificare se va solicita prin e-mail la contact@halloweencityrace.ro până la data de 23 Octombrie 2022. Modificarile se va face manual de catre un operator si se percepe o taxa de 25ron. Atentie ! Se va achita diferenta dintre taxele de inscriere , daca se trece de la o cursa lunga la una mai scurta nu se ramburseaza diferenta taxei. Este permis doar o singura schimbare !


10. Numar de concurs

10.1. Numarul de concurs va fi primit in momentul validarii inscrierii, cu o zi inainte de competitie sau in ziua desfasurarii evenimentului dupa ce participantul a completat si semnat formularul de inscriere, declaratia pe propria raspundere si a platit taxa de inscriere..

10.2. Numarul de concurs trebuie purtat si trebuie sa fie vizibil pe toata durata cursei. logourile sponsorilor plasate pe numar trebuie sa fie vizibile.

10.3. Numarul nu trebuie sa fie taiat sau modificat sub nici o forma. Nerespectarea acestui lucru va atrage dupa sine descalificarea.




11. Cronometraj

11.1 Cronometrajul se face cu un sistem electronic de către echipa www.my-run.ro,

12. Validare / Start


12.1 Validarea inscrierilor va avea loc cu o zi inaintea competitiei intre orele 16:00 – 20:00 si sambata dimineata intre orele 08:00 si 09:30

12.2 Startul se va da din zona special amenajată, din Piata Ferdinand de langa Teatrul Regina Maria, zonei de start / finish, vor fi publicate de catre organizatori in programul de pe pagina evenimentului.

Traseele Data Ziua si Ora
Start Traseul Semimaraton 21km 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 10:00
Start Traseul Cross 10km 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 10:00
Start Traseul Cursa pe Echipe 7km 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 10:00
Start Traseul Cursa pe Echipe 5km 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 10:00


12.3 Start Cursa Copiilor

12.4 Cursa copiilor se va desfasura pe urmatoarele categorii de varsta: 4-6 / 7-9 / 10-12 startul se va da separat
dupa terminarea curselor adultilor.


Traseele Data Ziua si Ora
Cursa Copiilore 200m 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 13:00
Cursa Copiilor 500m 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 13:10
Cursa Copiilor 800m 29 Octombrie 2022 Sambata la ora 13:20


12.5 Echipamentul obligatoriu poate fi verificat de catre organizatori la intrare in zona de start și fiecare participant este bifat pe fișa de start. Cei care nu apar pe fișa de start vor fi considerați lipsă de la start și nu vor figura în lista de rezultate al clasamentului oficial.

12.6 Concurentul care întârzie și nu ia startul oficial, are posibilitatea de a porni la cursă timp de încă 10 minute, doar după ce intră în zona de start și îi este confirmată prezența de către organizatori. Concurenții care pornesc la cursă după acest interval de 10 minute, nu vor apărea în clasamentul oficial.

12.7 Start neutralizat: va fi anunțat la briefing. În cazul unui astfel de start nu este permisă depășirea între concurenți și mai ales să se treacă în fața vehiculului conducător. Nerespectarea acestui lucru va atrage după sine descalificarea.


13. Sedinta Tehnica

13.1 Sedință tehnică va fi ținută pentru toți participanții în ziua concursului, 29 Octombrie 2022 la ora 9:30. În cursul ședinței tehnice participanții vor fi informați asupra traseului, eventualelor modificări, precum și a regulilor de comportament pe care participanții sunt obligați să le respecte pe perioada concursului. Ședința tehnică va fi ținută de directorul de concurs iar prezența participanților este obligatorie.

14. Limita de Timp - Redeschiderea traficului

14.1 Timpul limita pentru cursa populara 1 ora, pentru cursa pe echipe 1:30, pentru cursa cross 2 ore iar pentru semimaraton 3 ore, timpi limita vor fi anuntati si la sedinta tehnica, dar acestia pot fi modificati de organizator in cazul schimbarii vremii sau a conditiilor de concurs. Orice schimbare a timpilor limita va fi anuntata inainte de start.

14.2 Orice alergator care ajunge la linia de finish dupa timpul limita stabilit nu va fi inclus in clasamentul general al cursei la care a participat.

14.3 Concurentii care depasesc limitele de timp vor fi avertizati de catre arbitrii si comisarii de cursa si vor trebui sa se indrepte imediat catre zona de start/sosire. Atentie: Continuarea cursei dupa depasirea timpului limita este interzisa. Dupa aceste limite de timp toate drumurile vor fi redeschise traficului si organizatorii nu vor mai garanta siguranta participantilor.


15. Sosirea

15.1 Startul / Sosirea va avea loc tot in Piata Ferdinand de langa Teatrul Regina Maria.


16. Oprirea / Retragerea din cursă

16.1 Organizatorul își rezervă dreptul de-a opri un participant în următoarele cazuri:
Daca s-a accidentat iar starea sa nu-i mai permite continuarea cursei;
Organizatorul observă lipsă gravă din echipamentul obligatoriu.

16.2 Orice participant care nu mai poate sau nu mai vrea să continue cursa, indiferent de motiv este obligat să informeze organizatorul imediat la unul din următoarele locuri: la start, la punctele de control, la sosire sau sa sune la numărul de urgenta, care va fi anunţat la sedinta tehnică.

16.3 Neanunțarea retragerii din cursă poate cauza o operațiune de căutare și salvare pe cheltuiala participantului implicat.

16.4 Retragerea trebuie confirmată prin semnătură pe foaia de arbitraj.

16.5 Orice participant care se retrage va fi ajutat cu privire la cea mai bună variantă de retragere, dar este responsabil pentru transportul propriu, ruta pe care o va folosi și actiunile ulterioare momentului și locului retragerii, exceptie făcând cazurile grave care nu permit deplasarea prin propriile mijloace.


17. Suporteri/ Ajutor

17.1 Suporterii pot incuraja orice competitor cu conditia sa respecte regulile de circulatie, indicatiile autoritatilor si/sau ale oficialilor si sa nu impiedice desfasurarea competitiei.

17.2. Pe parcursul traseului nu este permis nici un ajutor venit din exterior (suporter, spectator, etc.), exceptie facand asistenta acordata in punctele de realimentare amenajate, unde competitorii pe langa bauturile, fructele si alimentele energizante oferite de organizator pot primi si alte alimente, lichide. O alta exceptie sunt cazurile deosebite cum ar fi (prim ajutor).


18. Descalificari / Penalizari / Contestatii

18.1 Descalificari si Penalizari :

• doping = descalificare
• nerespectarea regulilor competiţiei = penalizare sau descalificare
• scurtarea traseului / ratarea unui punct de control = descalificare
• depășirea vehiculului conducător în caz de start neutralizat = descalificare
• nerespectarea mediului înconjurător = descalificare.
• modificarea / pierderea numărului de concurs = descalificare
• lipsă de fair play față de alţi participanţi, oficiali, public, etc. = descalificare
• injurii aduse voluntarilor si organizatorilor pe timpul desfasurarii competitiei = descalificare
• utilizarea unui mijloc de transport în timpul cursei = descalificare;
• depăşirea timpului limită = descalificare;
• lipsa unui articol din echipamentul obligatoriu = Penalizare 10 minute/obiect
• primirea de asistență din exterior în afara zonelor amenajate = Penalizare 30 minute


18.2 Penalizărilor vor fi luate în considerare declarațiile oficialilor, probele foto și video de pe traseu și din punctele de control. Declarațiile martorilor oculari pot fi luate deasemenea în considerare.

18.3 O penalizare poate fi acordată și retroactiv, dacă aceasta este descoperită și dovedită ulterior, iar cel in cauză va trebui să înapoieze eventualele premii sau beneficii.

ATENTIE ! Taxa de participare nu se v-a rambursa în cazul descalificării.

18.4 Contestatii:

18.5 Orice participant poate face o contestatie impotriva altui participant care nu a respectat regulile competitiei sau impotriva deciziilor oficialilor.

18.6. Contestatia scrisa impreuna cu o taxa de 200 lei se vor depune la oficiul de cursa in maxim 15 minute de la afisarea rezultatelor finale provizorii. Rezolvarea contestatiei se va face in urmatoarele 60 minute.

18.7. Taxa v-a fi inapoiata petentului, daca contestatia va fi acceptata.


19. Protectia Mediului Inconjurator

19.1 Este interzisa aruncarea oricaror resturi, gunoaie in zona de desfasurare a competitiei sau distrugerea deliberata a mediului inconjurator vor atrage dupa sine descalificarea si interdictia de a mai participa la concurs. Vor fi amplasati saci menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori pe traseu la punctele de control si in zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in zonele special amenajate.

20. Alte Reguli

20.1 Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data inceperii competitiei cu obligativitatea anuntarii modificarilor intervenite pe site-ul oficial si la locul de desfasurare a competitiei

20.2 Toti participantii trebuie să dea dovadă de fair play și să permită unui concurent mai rapid să treacă în fața sa fără a-l obstrucționa, să acorde asistență unui competitor aflat în dificultate și care îi solicită acest lucru. În cazul unei zone de traseu ingust sau periculos nu este permisa depasirea între concurenti si mai ales sa se treaca în fata vehiculului conducator pana traseul sau acesta o permite.

20.3 Traseele sunt marcate vizibil in anumite puncte, voluntarii sunt instruiți să dea ajutor și explicații referitoare la traseu. Cei care ies involuntar de pe traseul marcat, sunt obligați să se întoarcă pe aceasta pe cel mai scurt drum. Alegerea altei variante este penalizată de organizatori cu minute sau descalificare, Va rugam sa urmariti exclusiv marcajul oficial si indicatiile voluntarilor de pe traseu.

20.4 Declarație pe proprie răspundere se depune la ridicarea kitului. descărcați declarația și duceți-o completată pentru a economisi timp la preluarea kitului. În cazul participării minorilor în condițiile descrise de regulament, este necesară declarația unui dintre părinți dată în fața organizatorului. Declarațiile pot fi descărcate aici:

20.5 Punctul de Prim Ajutor va fi asigurat de o ambulanta pusa la dispozitie de catre organizatori. Aceasta va fi pozitionata in zona de Start/Sosire. Ea va fi anuntata de arbitrii in cazul acccidentarii alergatorilor de pe traseu si va merge de urgenta sa ridice accidentatii

20.6 Organizatorul recomanda participantilor incheierea unei asigurarari în caz de accidente, valabilă pentru competiții sportive.

20.7 Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă, organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la organizarea evenimentului nu sunt responsabili in caz de prejudiciu sau accident cum ar fi: pagube materiale sau pierderi, contact coliziune cu alti participanti, spectatori sau voluntari sau cauzate de natura conditii meteo nefavorabile: zapada, ploi torentiale, noroi sau in nicio situatie pentru orice fel de accidentari provocate in timpul alergarii: ranire sau deces, care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.

21. Dreptul la Imagine


21.1 Prin inscrierea la eveniment, participantii isi dau acordul ca organizatorii si partenerii acestora sa foloseasca imagini (fotografii, filme, statistici) din timpul desfasurarii evenimentului si in legatura cu evenimentul, in scopul promovarii evenimentului si a activitatilor acestuia.

21.2 Prin inscrierea la eveniment, participantii isi dau acordul ca organziatorii si partenerii acestora sa le trimita mesaje cu caracter informativ, promotional si/sau comercial prin intermediul adresei de e-mail si a numarului de telefon completate in momentul trimiterii formularului de inscriere.

.